2015. ápr 21.

Elmentem vásárolni vasárnap! NEM

írta: psychography
Elmentem vásárolni vasárnap! NEM

Elmentem vásárolni vasárnap! NEM

 

Március 15.-e óta nincsenek nyitva a boltok vasárnap.

 

 

 

Olyan törvényről van szó ami mindenkit érint és az egyszerűségéből kifolyóan az összes embernek van véleménye róla.

Többekkel beszéltem és az körvonalazódott bennem , hogy ez a ,,problémakör” melyet magában hordoz ez a dolog , egy szelep. Egy lehetőség , hogy feszültségünket legyen hol kiengedni.

 

 

 

Véleményem szerint nem egy olyan dologról beszélünk ami valós és lényegi változást jelent életünkbe. De a beszélgetőpartnereim egészen elrugaszkodott gondokat látnak a bezárt boltok ajtai mögött.

 

1.: A családi élet egyik szinterének megszűnését vélte látni egy hölgy abban , hogy vasárnap nem tudnak a dolgozó szülők gyermekeikkel együtt shoppingolni. 

Ne vicceljünk. Egy ilyen program alkalmával mind a gyermek , mind a szülők kínlódnak. Egymilliószor jobb programok vannak ennél

 

2.: A szabadtság és a lehetőségek csökkenése. I

Lényegében ez igaz , egy lehetőség megszűnt , de nehogy már egy bezárt bolt okozzon szabadtságvesztést életünkben. 

 

 

3.:A munkavállalók elesnek egy egy olyan naptól ami emelt bért fizet. Ezt én is gondnak látom , de olyanok panaszkodnak emiatt akiket egyálltalán nem is érint.

 

4.:Az alap bagatatel probléma, Mi van ha nincs mit ennem vasárnap?

 

 

 

Az egészet összegezve szerintem , ez csak egy dolog ami mindenkit bosszant annak okán , hogy valaki megint indokolatlanul szabályozza és szól bele az életünkbe.

Annak viszont lehet örülni, hogy megfoszva a vasárnapi munkától , közös vásárlástól , szép , magasztos és előrevivő közös programokkal tölthetjük el időnket.

 

 

 

 

 

 

Buday Dániel László

 

2015. 04. 21

 

Szólj hozzá